Nytt besök på intåg

Ja, idag kommer nog vår sista besökare. Micke bror anländer vid 10-tiden idag så då ska vi bege oss till flygplatsen för att hämta honom. Tur i oturen att Thomas lansering är skjuten på i tid till efter nyår!

Så nu hoppas jag få se muren i vinterskrud också. Då är det bara våren kvar så det får väl bli när man blir gammal och pigg. Efter den sista trippen har vi nog sett muren så det räcker. Jag vurmar dock för att vi får åka till Mutianyu igen. Det var där vi var med farmor och farfar när det var så dimmigt att vi inte såg något. Så den här gången hoppas jag att vi får se muren.

Igår när vi kom hem från lekrummet vid 14.30 ungefär så hade vår kära ayi väntat på barnen. Hon hade gått och köpt julklappar till barnen!


Noel fick en radiostyrd bil! Gissa om lyckan var stor. Han studsade upp och ner av glädje när han fick upp paketet.


Elin fick en sjungande tomte som går runt när den sjunger. Den kommer nog att reta gallfeber på oss vuxna men barnen gillar honom skarpt. Förutom när Elin kramar honom för hårt och får skägg i munnen...

Igår hade vi också besök. Men inte av den trevligare sorten.


Den här besökaren hade några fötter för mycket för att jag skulle uppskatta besöket! Jag hade bra koll på honom tills Thomas kom hem och fick göra sig av med honom.

Nu har vi börjat nedräkningen på två olika scheman med Noel. Ett för resan till Thailand och tomten och för hemfärden till Sverige. Tiden går fort när man har roligt!

Kommentera här: