Phu!

Nu kan jag slappna av lite! Noel pass kom idag. Det är tur att passmyndigheten inte bara håller vad de lovar utan även överpresterar. Det skulle vara SJ det....

Idag har vi hämtat passet, varit i bankfacket, städat, Noel har varit på kalas hos bästisen Max. Och så har jag tvättat. Äntligen tomt i tvättkorgarna och nybäddat i sängarna. Snart så börjar jag bli klar för resan! Känns skönt.

Ska bli så oerhört spännande och roligt att komma iväg. Det är inte alla som för chansen att åka 5-6 veckor till Hong Kong och kombinera jobb och semester. Tillräckligt lång tid för att lära känna staden lite mer på djupet. Återstår bara att se om jag tycker lika bra om staden efter dessa veckor som jag gör nu efter två korta besök där! Jag hoppas det. Och var så säker, väljer du att följa oss så kommer du också att veta det ganska snabbt...

Nu ska jag återgå till det svenskaste svenska programmet - Sommar med Ernst!

På återseende - eller återskrivande!

Kommentera här: