Kartonger i kubik

Ja, så ser det ut här hemma i Skövde just nu..... Kartonger överallt och än är det inte klart. Vi packar, rensar, staplar etc medan vi försöker få barnen sysselsatta samtidigt.

Huset är uthyrt med vissa förändringar i överenskommelsen. Hmmm, ger oss tillfälle att rensa ut gammalt skräp men det var inte vad jag hade förväntat mig, eller behövde just nu för den delen. Så fråga mig inte än hur det känns att flytta igen. Inte förrän jag sitter på planet till Manila. Då kanske jag kan ta en lättnadens suck över att allt är klart och kanske, kanske kan jag börja se fram emot det nya äventyret.

Jag hoppas att jag kommer till den punkten. Punkten där jag ser fram emot flytten som ett nytt äventyr. Just nu känns det som snaran dras åt. Bilen är inte såld, pensionsplaneringen måste göras, en bil på Malta att sälja, vaccineringar som ska tas och sen ska vi få ner allt vi vill ha med i väskorna också! Och de (väskorna) är 8 till antalet! Så vi flyttar utomlands, till andra sidan jorden, för de nästkommande 1,5-2 plus åren med 8 väskor. Det, mina damer och herrar, är GALENSKAP!!!

Nu ska jag snygga till mig, ta mig i kragen, sätta fart på dagen och få lite gjort! Önska mig lycka till och om du vill ge mig en kram står jag till förfogande både hemma och här, så sväng förbi på en (kort) fika och stör lite eller ge mig en puff här i kommentarerna. Jag behöver det!

Kommentera här: