Födelsedag igen

Igår firades jag av min underbara familj! Thomas kom hem tidigt från jobbet och hade bokat in mig på en massage på Euro Plaza. Jag fick en kinesisk helkroppsmassage. Det var mycket välgörande. Det finns ju många olika massagestilar och just kinesisk har jag inte hört talas om tidigare. Det var mycket fokus på knutor och akupressurpunkter. Det gjorde så fruktansvärt ont att massören till slut frågade "Painful?" och jag svarade "Yes, very". Vilket påförde nästa fråga "You want hard or soft?" med ett mycket krystat "Hard" från mig. Det är ju välgörande i det långa loppet men det var under tiden en tudelad upplevelse som var mycket ontskön! Idag känns det som jag har vråltränat styrka typ hela dagen igår.

Efter detta så gick vi och åt på en japansk restaurang. Första gången för mig, i alla fall i Kina. Jag har bara varit på japansk restaurang en gång i Dubai vilket var en positiv upplevelse med ett mycket udda avslut som väl inte kan räknas till världens mest eftersökta, men det är en annan historia! Vi åt tepanyaki på både biff och kyckling plus en laxsashimi till förrätt. Mycket gott!!! Sen for vi hemåt och la två trötta barn. Vi sjönk ner i soffan med var sitt glas vin och tittade på Water for Elephants.

Mycket trevlig och underbar födelsedag! Tack min älskade familj!

Kommentarer:

1 pappa,mamma,tinna:

skriven

Stort grattis i efterskott. Vilken fin

dag.Hurra också för Thomas, en riktigt

omtänksam familjefar förutom att han

har svart bälte i systembyggnation.

Vi ringer söndag.

Enligt ovan

Kommentera här: