Muren i kyla

Idag har grabbarna boys varit i Badaling och besökt muren. Vi har ju besök av Micke och han åker i morgon så det var i sista skälvande minuten vi hann med detta. Jag stannade hemma med en väldigt snuvig Elin. Och tur var väl det för det var kyligt på muren. Sen fick de göra något Thomas och jag har velat göra länge och det är att åka linbanan upp och vandra på muren ner. Det var inte så mycket folk där som det har varit vid våra andra besök på muren så trots kylan fick de en trevlig promenad om än ganska brant bitvis.


Vackert men kallt.

Elin och jag har vandrat runt i lägenheten och snutit näsan ca 1 miljon gånger tror jag. Stackars tjejen är alldeles röd runt näsan och ser allmänt trött ut. Men huruvuda det är förkylning eller något annat som spökar vet vi inte. Hon har fått två stora kindtänder i underkäken. Så nu hoppas vi bara att alla kvicknar på sig och ingen blir smittad om det är förkylning innan vi åker till Thailand på torsdag.

Jag har fått någon skit i magen så den krånglar lite allmänt. Man blir ju snabbt medveten om hur beroende man är av att magen funkar som den ska. Hoppas att alla har det bra i julstöket hemma i Sverige.

Kommentarer:

1 Ewa:

skriven

Krya på er både du och Elin!! Hoppas ni får trevligt i Thailand med sol och bad! Här pyntar vi för fullt, granen är klädd och tomtarna framme... nu väntar paketinslagning de närmsta dagarna. Massor av kramar!

Kommentera här: