Toksnurrig tant, eller amningspsykos?

Hej alla bloggläsarvänner, ovänner och alla andra som vandrat hit. Som ni kanske märkt så har jag inte varit så aktiv i mina inlägg på sista tiden. Men det har en förklaring. Jag vet dock inte hur jag ska ta och bortförklara det dock utan att själv ta på mig skulden, för det ska man väl inte??

Jag måste få skylla det på amningspsykos eller att jag lämnade min hjärna hemma i Sverige, eller bara att jag är en snurrig tant nu för tiden. Jag har av misstag (?) eller mycket medvetet (!) raderat alla bilder från bloggen. Utan att tänka på hur allt fungerar med bildbanker så har jag raderat de bilder vi har använt vilket medförde att de bilderna även togs bort ur blogginläggen. Man skulle ju kunna tro att jag inte jobbat med bildbanker!! Jag har inget att skylla det på förutom att det var länge sedan jag jobbade, trots att det känns som det snart är dags.

Nåväl vi jobbar på som attan för att avhjälpa detta och så snart det är avklarat så kommer det lite fler inlägg.

Kommentarer:

1 syrran:

skriven

Klant! Jag vill ju kunna titta på mina kära gudbarn!

Kommentera här: