Hej mitt vinterland!

Äntligen lite snö och vinter i Sverige!! Och vilken tur att vi hann med att åka pulka och grilla kort utomhus i riktigt svenskt vinterväder när det är som bäst. Solen har lyst över oss och vi har samlat vänner i backen på Billingehus för att ha roligt tillsammans. Himla bra intitiativ av Lena och Karin. Massor av frisk luft och välbehövliga D-vitaminer.
 
Men nu står jag här mitt i kaoset hemma. Försöker sälja av några gamla barnsaker man har i förrådet samtidigt som jag ska försöka planera packningen som vi behöver ha de närmaste 7 månaderna. Och vi får hem trevliga Sophie och Markus på middag ikväll.
 
Ja, jag vet jag borde inte göra allt på en gång, men jag är sån. Drar igång och sen försöker jag bolla allt samtidigt. När Thomas förhoppningsvis snart kommer hem så ska jag se om jag få en massagetid och bara åka iväg 30 minuter innan allt drar igång. Det skulle jag behöva - speciellt just idag!!!

Kommentera här: